The Archive forum for www.Staffs-VW.co.uk
Please use www.staffs-vw.co.uk for the NEW FORUM as this forum is now locked and you will only be able to view not post.



THIS SITE IS LOCKED FOR VIEWING ONLY - Please go to www.staffs-vw.co.uk for the NEW Forum
 
HomeHome  RegisterRegister  Log inLog in  
::CHECK OUT THE NEW FORUM - WWW.STAFFS-VW.CO.UK - JOIN UP NOW  - WWW.STAFFS-VW.CO.UK  - JOIN UP NOW  - WWW.STAFFS-VW.CO.UK  - JOIN UP NOW  WWW.STAFFS-VW.CO.UK  - JOIN UP NOW  WWW.STAFFS-VW.CO.UK  - JOIN UP NOW  - WWW.STAFFS-VW.CO.UK  - WWW.STAFFS-VW.CO.UK  - JOIN UP NOW  - WWW.STAFFS-VW.CO.UK -  JOIN UP NOW  ::

Share | 
 

 huxley

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
K849CBD
Junior Poster
avatar

Posts : 127
Join date : 2009-08-12

PostSubject: huxley Mon Nov 02, 2009 10:10 am

ellis services on the m6... i had to pull off as i lost all my gears lol
Back to top Go down
The Dave
Banned


Posts : 276
Join date : 2009-09-13

PostSubject: Re: huxley Mon Nov 02, 2009 2:13 pm

I was with him, we saw you last night @ that big ass halloween meet mate! As if you lost your gears Sad Recognised your motor straight away but was just as you were leaving so we didn't get chance say allo. Never noticed you @ services though.
Back to top Go down
K849CBD
Junior Poster
avatar

Posts : 127
Join date : 2009-08-12

PostSubject: Re: huxley Mon Nov 02, 2009 5:03 pm

oh sound, did you see that 3dr yankee jetta? and warickshire police have an undercover 3dr R32!
yh spotted you two and the combo that ive seen knocking about in brown edge on white manta wheels.i was with two dirty ricers in civics lol.
Back to top Go down
The Dave
Banned


Posts : 276
Join date : 2009-09-13

PostSubject: Re: huxley Mon Nov 02, 2009 6:55 pm

Yeah we couldn't believe the R32 cop car haha! Awesome. And yeah we saw that Jetta, Holly (Huxley's girlfriend) has bought a 5 door one same colour on the cheap so was loving it big time, bit of inspiration for her to sort hers soon to knock about in Smile

Aye we went down as a club (with the guy in the Corsa combo van) think we took about 10 cars Smile I was quite surprised by some of the motors to be fair, didn't know if it was gonna be a chav fest or what! Summat for everyone haha.
Back to top Go down
K849CBD
Junior Poster
avatar

Posts : 127
Join date : 2009-08-12

PostSubject: Re: huxley Mon Nov 02, 2009 9:11 pm

yeah lol. tell me on here if theres any more on here n ill convoy with you i thats alright, few of my mates are always up for it.
Back to top Go down
The Dave
Banned


Posts : 276
Join date : 2009-09-13

PostSubject: Re: huxley Mon Nov 02, 2009 9:36 pm

Will do mate, will keep ya posted :D
Back to top Go down
huxleyAC
Banned


Posts : 286
Join date : 2009-08-03

PostSubject: Re: huxley Tue Nov 03, 2009 12:14 am

it was good to see a few cars from stoke there! Smile saw the r32 i was amazed, so nice. the jetta was well cool man, didnt even notice it was a left hooker till it left the meet lol. you should of ran across to us man when you saw us at services always help friends in need like.
Back to top Go down
K849CBD
Junior Poster
avatar

Posts : 127
Join date : 2009-08-12

PostSubject: Re: huxley Tue Nov 03, 2009 9:47 am

yeah cheers man, yeh i think they only made the 3door for yankee market?!?! may be wrong.
yeah i heard you before i saw you actually, lovin the sound of the lumpy cammed 8v.
Back to top Go down
huxleyAC
Banned


Posts : 286
Join date : 2009-08-03

PostSubject: Re: huxley Tue Nov 03, 2009 11:18 pm

lol Smile the sound is ace!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: huxley

Back to top Go down
 

huxley

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Archive forum for www.Staffs-VW.co.uk :: General Stuff... :: Spotted-